Avui ha sigut la primera classe amb l’Àngels. La seva part de l’assignatura esta més enfocada a la part de visual i plàstica.
Per trencar el gel, hem fet un exercici inicial per parelles. Consistia que, en el Paint i en 10 segons, hem hagut de dibuixar allò que creiem que significaven les paraules que deia l’Àngels, algunes de ben estranya. En aquest exercici he après, en alguns casos, a deixar anar la imaginació ja que no sabia com dibuixar allò que deia com per exemple “llanto de nuera” o “pie de lequecho”. A més, aquest exercici m’ha despertat la curiositat perquè la professora deia que totes estaven relacionades entre elles i, en canvi, contra més paraules deia menys relació hi he trobat. Cal reconèixer que aquesta curiositat ha sigut efímer ja que en el moment que ha dit que a la propera classe ens explicarà la relació la curiositat ha disminuït. Per una altra banda, cal dir que amb aquest exercici, pel que fa a la manera de fer-lo, no m’ha costat ni m’ha aportat res de nou ja que el Paint és el primer programa, si no recordo malament, que em van ensenyar a utilitzar a l’escola i en aquesta sessió no hem profunditzat més sobre com utilitzar-lo. Un cop l’Àngels a dit totes les paraules ens ha dit que comprimíssim l’arxiu i el pengéssim al moodle. Aquest simple fet, a mi m’ha aportat un gran i útil aprenentatge: com comprimir un arxiu.
Un cop penjat l’arxiu, hem treballat la imatge i la comunicació. Realment, no m’ha aportat cap coneixement nou però si que m’ha servit per recordar i ampliar una mica allò que ja sabia com per exemple els tipus d’imatges i de dimensions. Posteriorment, hem vist un conte que estava explicat només amb senyals. Me cada bocabadada, per una part perquè ho havia vist i perquè l'historia, tot i no tenir lletra, s'entenia perfectament. Mai m’hagues parat a pensar que realment es podria fer. En aquest moment, m’he adonat que una simple imatge pot dir i transmetre moltes coses i, a més, de manera diferent segons la persona i l’estat d’ànim que tingui.
Cara al futur, m’agradaria treballar molt més el tema de la imatge, les percepcions que poden transmetre i tot el que pot explicar ja que moltes vegades els nens no són capaços de transmetre com es senten o si els hi passa alguna cosa i a travès dels seus dibuixos un mestres pot obtenir molta informació.
No hay comentarios:
Publicar un comentario