Què significa TIC?

viernes, 27 de enero de 2012

19 de Gener de 2012

Des de fa un parell de setmana els professors ens havien comentat que hauríem de fer un portafoli on es recollissin totes les activitats que havíem fet durant el semestre amb els tres professors.
Avui ha arribat el dia. L’Eduard ens ha explicat com hem de fer el portafoli i què em de posar-hi. Ha sigut una classe molt estressant ja que ens hem hagut de descarregar dos programes (el Filezilla i el Komposer) i no a tots ens funcionava bé i, per tant, l’Eduard anava explicant i no podíem fer-ho a l'ordinador. Tot i així, desprès d’explicar-nos com es feia per a que així es penges bé, cadascú a començat a treballar en el seu portafoli.
El fet d’haver de crear ara, quan queda una setmana de classes i a més estem d’exàmens i tenim treballs, un portafoli em suposa una gran angoixa ja que jo aquests dos programes no els he utilitzat mai, de fet no sabia ni que existien, i, per tant, he d’invertir molt de temps per realitzar el portafoli ja que a més faig els passos crec que ho he fet bé i a l’hora de comprovar-ho resulta que no se m’ha penjat bé. A més, crec que aquesta és una angoixa necessària a aquestes altures ja que opino que el portafoli el podríem haver anat creant a mesura que anaven realitzant les activitats. Igual que pujàvem les activitats al moodle les podríem haver anat incluent en el portafoli.
Aquesta és la meva direcció: http://dcem.ub.edu/ad/ad14743724/ 


No hay comentarios:

Publicar un comentario