Què significa TIC?

jueves, 26 de enero de 2012

17 de Gener de 2012

Avui hem dedicat la sessió a treballar sobre el projecte. Del meu grup estava només jo així que m’he dedicat a corregir i acabar de polir alguns punts del projecte després d’haver tingut una tutoria amb en Joan-Anton on m’ha comentat diferents aspectes que hem de tenir en compte a l’hora desenvolupar el nostre projecte.
De tot el que m’ha dit, mirant cap al futur, em quedo amb el fet que la mestra no ha de crear tota l’activitat ella sola, sinó que pot implicar als alumnes en el procès d’elaboració de les activitats per exemple fen que els alumnes portin a classe fotos seves i que siguin ells mateixos qui les escanegin, sempre amb la supervisió d’un adult, de tal manera que participen en el procès i a més aprenen diferents aspectes com és, en aquest cas, la recerca i la selecció, i escanejar.
Hem de deixar que els nens formin pas del procès!

No hay comentarios:

Publicar un comentario